2.12.2013

THE NIGGEST CHART - NOTOWANIE 13

1 Ice Cube - The Big Show
2 Lorde - Tennis Court
3 Yelawolf - Hustle (Feat. Paul Wall)
4 Chase & Status - Count On Me (Feat. Moko)
5 YG - My Nigga (Feat. Jeezy & Rich Homie Quan)
6 Chase & Status - Blk & Blue (Feat. Ed Thomas)
7 Eminem - Rap God
8 Birdy - Wings
9 Drake - Wu-Tang Forever
10 Eminem - Berzerk
11 Dizzee Rascal - Love This Town (Feat. Teddy Sky)
12 J.Cole - Crooked Smile (Feat. TLC)
13 Arctic Monkeys - Do I Wanna Know?
14 James Blunt - Bonfire Heart
15 Tinie Tempah - Don't Sell Out
16 Big Sean - Beware (Feat. Jhene Aiko & Lil' Wayne)
17 Schoolboy Q - Collard Greens (Feat. Kendrick Lamar)
18 Macklemore & Ryan Lewis - White Walls (Feat. Schoolboy Q & Hollis)
19 Mike Will Made It - 23 (Feat. Miley Cyrus, Wiz Khalifa & Juicy J)
20 R.Kelly - My Story (Feat. 2 Chainz)



3 komentarze:

  1. Szkoda, że Lorde i Chase & Status spadają. Muszę posłuchać wszystkich utworów, ale czasu trochę mi brak. Cieszę się, że Berzerk awansuje. Przesłuchałem już Tiniego i mi się podoba. Nie wiem kiedy uda mi się inne utwory. Dodałem twój blog do polecanych. http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję również dodaje do ulubionych prosze polub nasz fejs (klik na logo fejsa na naszej stronie) hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że Lorde jest w pierwszej trójce :) "Tennis Court" to moja ulubiona piosenka z jej płyty.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń