9.12.2015

LeVoteChartz 39



Nie bójmy się tego powiedzieć, wszyscy kochamy Enyę za tak magiczne muzyczne rysunki. Irlandka debiutuje w czołówce, tak mocno obsadzonej dziś przez inne wokalistki, na czele oczywiście z wiadomo kim. Perfekcyjny rekord Adele - 5 tyg, - 5x #1 robi wrażenie i chyba jego końca nie widać :) Zapraszamy do oglądania i głosowania. Załoga LeChartz.
STATYSTYKI NOTOWANIA: 3N, 3RE, 6A, 6S,2BZ 

  Aby zagłosować musicie wybrać swoje TOP10 spośród piosenek dostępnych
 w filmiku/tabelkach i wpisać je w komentarzu pod wpisem lub video na YouTube. 




Na kolejne notowanie listy możecie głosować
 do poniedziałku (14 grudnia) do 16-00.
Cały regulamin listy LeVoteChartz spisany jest tutaj.
 
PIOSENKI DO GŁOSOWANIA
(Sklasyfikowane na miejscach 21-35 + nowości w zestawie)
 
(NEW - nowa piosenka do głosowania, OUT - opuszcza TOP20,  1,2,3 - liczba tygodni poza top20 z rzędu; 3 zagrożenie wypadnięciem z listy)



TOP20 LeVOTEChartz 

 (TYG. - liczba tygodni w TOP20, P - najwyższa pozycja w historii listy, T - trend {N - nowość, RE- powrót} )
W tym tygodniu z listą pożegnały się następujące piosenki: 
WSTRN "In2" -  2 tyg. w Top20, peak:13
David Guetta "Bang My Head"
Cee Lo Green "Music To My Soul" - 5 tyg. w Top20, peak: 7
Philip George & Anton Powers "Alone No More" - 3 tyg. w Top20, peak: 3
RUFUS "You Were Right"- 1 tydz. w Top20 na #20

7 komentarzy:

  1. No cóż, widzę że Guetta i George padli; nie zmienia to jednak faktu, że ich utwory mają spory potencjał na zyskanie miana HITU. U mnie też jeszcze dobrze się nie rozkręcili, a ich przygoda w HC powoli dobiega końca. Czasem tak jest, że trzeba ustąpić miejsca czemuś nowszemu i bardziej chwytliwemu. Na przykład takiemu Robinowi albo wspaniałej Enyi. Jestem jak najbardziej za!
    Co do premier - tym razem szczerze mnie zaskoczyliście, bo żadnej z pięciu nowinek nie miałem okazji jeszcze przesłuchać. Jak widzę, że wśród nich nowa Foxes, to mam pewność że znowu podbije ona listę. No i dzięki wam przeszedł mi hejt na Carly, której "Run Away With Me" było pierwszą piosenką która mi się spodobała. Ciekawe czy i to nowe nagranie będzie równie porywające.
    A teraz głosy:

    1. Dirty Harry
    2. Echoes In Rain
    3. Stand By You
    4. We Were Here
    5. Outsiders
    6. On Fire
    7. The Shade
    8. Lemon Eyes
    9. If You Leave Me Now
    10. Your Type

    Zapraszam do mnie: http://hedgehog-chart.blogspot.com/ pozdrosy!

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 Enya
    2 Roots
    3 Magnets
    4 W dobrą strone
    5 Music to watch
    6 If you leave me now
    7 Jackie & wilson
    8 Love me
    9 downtown
    10 we wree here

    Nowa recenzja na http://the-rockferry.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam szczerze, że juz od wielu lat nie jestem w stanie scierpieć Enyi i jej rysunków. Bo mam wrażenie, że albo jej się kredki skończyły, albo ona po prostu lubi rysować w kółko to samo ;)

    Głosuję na Adele, no i może jeszcze na Grace "Dirty Harry".

    Pozdrowienia! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Adele podobnie jak u mnie- niezniszczalna. Enya i Rachel wysoko to rewelacja. I cieszy mnie powrot "Eyes Shut". Z propozycji popieram Shy'm i Birds Of Tokyo.
    A oto moje glosy:

    1. Hello
    2. Eyes Shut
    3. Il Fout Vivre
    4. Stand By You
    5. Echoes In Rain
    6. W dobra strone
    7. I'd Go With You Anywhere
    8. Lost
    9. If You Leave Me Now
    10. Never Forget You
    Coffeecharts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Adele i Hello to jakiś niezniszczalny utwór. Gdzie nie spojrzysz to number 1, number 1, number 1. Haha :D Dla innych utworów pozostaje możliwość nacieszenia się tylko miejscami 2 i 3 z podium. :)

    1. Never Forget You
    2. L'Amour Toujours
    3. Chemicals
    4. So Wie Du Bist
    5. Downtown
    6. Goodbye To Yesterday
    7. I Can't Say No
    8. Astronaut
    9. Reality
    10. Stand By You

    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Hello
    2. Goodbye To Yesterday
    3. Fire Meet Gasoline
    4. Come
    5. W dobrą stronę
    6. Roots
    7. Eyes Shut
    8. Outsiders
    9. Love Me
    10. Downtown

    NN na ems-watson.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No to ja głosuję na Adele :D

    U mnie nowa notka. Zapraszam.
    www.Rebelle-K.blog.pl

    OdpowiedzUsuń