7.01.2016

The Niggest Top50 Songs of 2015

Witam, tutaj The Niggest. Był już post z notowaniem roku Adixa, to teraz czas na moje. Nasze notowania jak co roku bardzo się różnią. Oczywiście są wspólne numery, ale powiedziałbym, że moje  jest bardziej "kolorowe".

Na początek lista poprzednich zwycięzców:
2010 Tinie Tempah feat. Eric Turner - Written In The Stars
2011 Lil' Wayne feat. Drake - She Will
2012 Jay-Z & Kanye West - Gotta Have It
2013 Chase & Status feat. Moko - Count On Me
2014 Hozier - Take Me To Church

Jak widać w pierwszych latach listy niepodzielnie królował rap, ale ostatnio uległo to zmianie. To przede wszystkim za sprawą stale obniżającego się poziomu tej muzyki. Czy w tym roku rap powrócił na szczyt?
Hmm, pośrednio tak, ale kompletnie nie w tej formie, w której królował w latach 2010-2012. Podobnie jak u Adixa ten rok był u mnie przełomowy pod względem obecności polskich tracków w top 50. Jest ich bowiem aż sześć, a dwa znalazły się nawet w top 10. W topowej dyszce natomiast zabrakło numeru z UK, co jest ewenementem w historii listy. Najwyżej notowany utwór z wysp zajął miejsce jedenaste. Jak co roku moja lista jest bogata w utwory typu dance/club i to ten gatunek jest według mnie obecnie najlepeij się rozwijającym.

Tyle z mojej strony, zapraszam do oglądania i komentowania oraz przypominam o Top50 według Adixa.
Pozdrawiam, The Niggest.



9 komentarzy:

  1. Hmm... dosyć ciekawy wybór.

    U mnie na blogu pojawiła się nowa notka. Zapraszam.
    www.Rebelle-K.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Da się doszukać kilku ciekawych piosenek na liście. Niektóre z nich można znaleźć nawet u mnie w topce roku, która pojawiła się na blogu i jest na nim ostatnią notką. Echo, Downtown i Supergirl, to się znajdzie także i u mnie. Na elektroniczne utwory można zwrócić uwagę, ale i nie tylko. Jest trochę rapu i popu. Nie ma utworów z jednego gatunku i to jest na plus. :)
    http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz Hoziera nic mi nie świta :D

    Zapraszam na nn na muzyczne-opinie.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo!

      Serdecznie zapraszam na nową recenzję (Amy Winehouse - Stronger Than Me) na blogu NAMUZOWANI.blog.onet.pl

      Usuń
  4. Z poprzednich podsumowań kojarzę Written In The Stars, Count On Me i Take Me To Church :D
    Natomiast jeśli chodzi o ostatnie podsumowanie - ciekawy numer 1 ;) Czołówka również jak najbardziej na plus, no i dobrze, że do zestawienia załapał się Kwabs :3

    Zapraszam do mnie: hedgehog-chart.blogspot.com, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy numer 1. Zaskoczył mnie :)

    Pozdrawiam serdecznie,

    http://bartosz-po-prostu.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie zapraszam na nową recenzję (Ariana Grande - Focus) na NAMUZOWANI.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nową notkę, recenzję albumu Leony Lewis - I Am, na www.Rebelle-K.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest wiele numerów, które lubię i bardzo cenię :D
    Ciekawy post! :)

    mlwdragon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń