21.01.2014

THE NIGGEST CHART - NOTOWANIE 20

1 Within Temptation feat. Tarja - Paradise (What About Us?)
2 Lorde - Team
3 Foster The People - Coming Of Age
4 Tinie Tempah feat. Ella Eyre - Someday
5 Birdy - Wings
6 Arctic Monkeys - One For The Road
7 Lorde - Tennis Court
8 Yelawolf feat. InkMonstarr - Louder
9 Calvin Harris & Alesso feat. Hurts - Under Control
10 Eminem - Berzerk
11 Chase & Status feat. Moko - Count On Me
12 Chase & Status feat. Jacob Banks - Alive
13 Lupe Fiasco feat. Ed Sheeran - Old School Love
14 Chase & Status feat. Ed Thomas - Blk & Blue
15 Arctic Monkeys - Do I wanna Know?
16 Wu-Tang Clan - Family Reunion
17 Ice Cube - The Big Show
18 Yelawolf feat. Paul Wall - Hustle
19 Big Sean feat. Jhene Aiko & Lil' Wayne - Beware
20 YG feat. Jeezy & Rich Homie Quan - My Nigga

5 komentarzy:

  1. Wielbione przeze mnie Alive awansuje i bardzo mnie to cieszy, gdyż świetne nagranie. Bardzo ciekawy zespół na miejscu pierwszym. Podoba mi się zestawienie mocniejszego grania i symfonii. Świetnie to wychodzi i dlatego bardzo przyjemny utwór. Jest trochę utwór, których nie znam, ale no postaram się wszystko zobaczyć. http://zyciejestmuzykaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Brawa dla Within za pierwsze miejsce Lorde wyzej
    // www.hot-hit-lista.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Within jak wysoko. Bardzo lubię ich dwie pierwsze płyty (niesamowicie klimatyczne i magiczne), ale pozostałe to już małe klapy. Nie wywołują u mnie żadnych emocji. "Hydry" jeszcze nie słuchałam, ale nie mam na to nawet ochoty. Niestety.

    Nowa recenzja na http://The-Rockferry.blog.onet.pl (Beyonce "Beyonce")

    OdpowiedzUsuń
  4. W końcu się doczekałam Within Temptation na pierwszym miejscu ;) Ale widzę też, że Lorde i Birdy i Artic Monkeys też wysoko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Within na pierwszym, fajnie, ale mnie juz akurat ten kawalek nudzi. Ale Foster The People na trzecim, super sprawa.

    OdpowiedzUsuń